Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in njenih funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več o piškotkih >>
VREDU X

Xiaomi prvič na TOP 100 lestvici

Podjetje Xiaomi se je prvič v svoji zgodovino uvrstilo na lestvico 100 najvrednejših podjetij na svetu po izboru Brandz združenja. Za nevedneže, Xiaomi korporacija predstavlja podjetje, ki proizvaja pametne telefone, električne skiroje ter drugo pametno strojno opremo. Njihov ključ predstavljajo izdelki povezavi v IoT platformo, torej Internet ofThings oziroma Internet stvari po naše. Predvsem s pomočjo pestre izbire izdelkov s tega segmenta so se letos prvič uspeli uvrstiti na Top 100 lestvico najvrednejših podjetji. Z vrednostjo 19,8 milijarde ameriških dolarjev so se zavihteli na 74. mesto. Svoje je poleg odličnih prodajnih številk prispeval tudi svež lastniški kapital zavoljo močne potencialne rasti. Zahvaljujoč edinstvenemu in dodelanemu poslovnemu modelu ter odlični strategiji povezovanja pametnih telefonov in IoT izdelkov, Xiaomi močno utrjuje svojo blagovno znamko. Nekaj pa k vsemu vendarle dodaja tudi vse bolj uveljavljena in cenjena kitajska tehnologija, h kateri poleg Xiaomijasvoje prispevajo tudi nekateri drugi uspešni kitajski tehnološki proizvajalci. Poleg strojnega področja Xiaomi veliko stavi tudi na programski nivo ter razvoj storitev za izgradnjo skupnosti okoli blagovne znamke. Poleg Kitajske so njihovi izdelki izjemno priljubljeni v številnih delih sveta, tudi pri nas je njihova priljubljenost v zadnjih letih v precejšnem porastu. So številka ena za pametne telefone v Indiji, ohranjajo visoko stopnjo rasti v zahodni Evropi, IoT segment  pa beleži strmo rast v Rusiji in Indiji. Ta razvoj ponazarja tudi povečano prisotnost kitajskih tehnoloških blagovnih znamk na zahodnih trgih, kar za sabo potegne tudi spreminjajoče konkurenčne razmere. Lestvico The 2019 Brandz Top 100 Most Valuable Global Brands je pripravila največja svetovna komunikacijska skupina WPP v sodelovanju s strokovnjaki za raziskave blagovnih znamk Kantar. Razvrstitev združuje strogo analizirane tržne podatke Blomberga z obsežnimi potrošniškimi vpogledi, pridobljenih iz kanala, ki vključuje preko 3,7 milijona potrošnikov po vsem svetu. Pod drobnogled so vzeli kar 166.000 različnih blagovnih znamk na več kot 50 trgih po svetu. BrandZ je praktično edina lestvica vrednotenja blagovnih znamk, ki temelji na mnenju potrošnikov. S tem podjetjem omogoča, da bolje spoznajo svoje konkurenčne meje na trgu ter zagotavlja jasnejše strateške smernice glede povečanja dolgoročne vrednosti podjetja. Uvrstitev Xiaomija na lestvico zato za podjetje nedvomno pomeni velik dosežek ter obenem signal, da so na pravi poti.

  • Aktualno

    • Spletni lokalni marketing

      9. November, 2015

      Glavna dejavnost podjetja Venalis je spletni marketing, še posebej pa so specializirani za lokalni marketing na spletu. Ker vemo, kako pomemben je lokalni marketing, vam v sodelovanju s podjetjem Venalis nudimo brezplačen vpis vašega podjetja na portal Čistilec. Pogoj za brezplačen vpis je, da se odločite za paket lokalnega marketinga na spletu, ki ga nudi […]

    • Dobrodošli!

      29. September, 2014

      Dobrodošli na novem portalu, ki je namenjen ponudnikom in iskalcem storitev s področja čiščenja. Več informacij najdete v novici in na povezavah.

  • MENU